Followers

donderdag 1 december 2011

Merry little Christmas birdie


Hi lieve trouwe blogdinnen,

Ohhhh, ik ben zo trots joh!!!! Ik heb vandaag gelezen dat ik gekozen als Gast Designer voor de maand januari bij Duymelot Design team blog! Ik ben zo blij!!!! Ik wil het DT dan ook hartelijk danken voor het vertrouwen in mij! En dames: kijk vooral even bij de link die ik hierboven heb geplaatst, want ze hebben nu ook weer een hele gave challenge voor december geplaatst!

Hier ben ik al weer met een kaartje! Dit kaartje had ik al eerder gemaakt, maar nog niet eerder gepost. Ik ben persoonlijk wel erg verliefd op dit meiske met vogeltje! Ik heb voor het eerst ook met een soort sneeuw gewerkt en vind ik een heel gaaf effect hebben.

Deze kaart wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:
Wild Orchid Craft Challenge - A child's Christmas
Lollipop Crafts - a B is for....
Scrap & More challenge - december challenge kerstkaart

Ik moet jullie even de gedetailleerde recept schuldig blijven, aangezien ik even niet aan mijn bureau zit. In ieder geval heb ik gebruikt:
Bazzill Cardstock
Maja Design papier wintercollectie
Stempel van Wee Stamp
Stans van Marianne Design & Cheery Lynn doily
Nellie snellen pons takje
Wild Orchid Craft bloemen
digitale tekstempel
Kant, parelpen, distress inkt walnut stain, sneeuwspul, copic markers


Welterusten allemaal en tot de volgende keer! Ik hoop dit weekend mijn candy gereed te hebben om op mijn blog te plaatsen. Houd mijn blog dus goed in de gaten hi hi hi.

Lieve groetjes, Chantal

28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je gast designer mag zijn, super leuk zeg!!!
    En je kaartje is, als altijd, weer hartstikke mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, daar ben ik weer...;-)
    Van harte!! Tuulijk ben je trots, en terecht, want ik was net even lekker aan het snuffelen op je blog, en wat maak je toch prachtige kaarten!!
    Ik ga je volgen hoor!
    Kom je ook een keertje buurten bij mij?
    Warme groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello!
    Lovely card! Great JOB!.. Perfect for the B is for...
    Thank you for joining us at Lollipop Crafts this week.
    -Sony
    http://sonia-studio60.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,

    wat heb je er weer een mooi kaartje van gemaakt!
    Dit is ook een heel leuk stempeltje hoor!
    Voel je je alweer wat beter? En je dochter? Mijn dochter begint ook te hoesten en te snotteren, en zelf voel ik me ook niet zo lekker. Volgens mij is het griepvirusje naar Limburg overgewaait, hihi.
    Fijne dag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart heb je weer gemaakt. De stempel is zooooo schattig.
    Gefeliciteerd dat je gast-designer mag zijn.
    Echt gaaf!!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterend kaartje geworden.
    Gefeliciteerd met je GDT.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je GDT! Enne...deze kaart is ook weer prachtig gemaakt! Hele mooie details en het stempeltje is super lief.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtkaartje Chantal en gefeliciteerd met je DT schap je verdiend het meis

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    Wat leuk zeg dat je uitgekozen bent als gast designer bent bij Duymelot....Gefeliciteerd!
    Je hebt weer een pracht kaart gemaakt joh, ik ben helemaal weg van dat liefe stempeltje en de prachtige kleuren combi, Super leuk effect geeft dat sneeuw.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je gast dt echt verdient hoor!!, je kaart is ook weer superr mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.
    gefeliciteerd dt je gast designer mag zijn.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Chantal! En proficiat met je Gast DT-schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Chantal en gefeliciterd met je benoeming tot DT-er!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GEFELICITEERD hoor meid je kaartje was ook super! Trouwens deze is ook weer keigaaf, mooie kleurtjes heb je weer gebruikt en top ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. a lovely card with this sweet image - you have it perfect coloured and all around is perfect !
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend ingekleurd en supermooi kaartje Chantal. Hartelijk gefeliciteerd met deze nieuwe job, met de kaartjes die je maakt is dat ook geen wonder hihi. Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    Allereerst van harte met je gast D T.
    Je hebt t verdient,je maakt zulke mooie kaarten.
    Deze is ook weer een plaatje.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad een heel lief en schattig stempeltje,
    prachtig kaartje met mooie details en kleuren.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je gastdesigner bent, Je kaartjes zien er ook altijd geweldig uit. Deze is ook weer super!!

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. chantal
    wat een gave kaart wauww meis\en wat leuk dat bent gekozen als gast desinger top :P:P
    liefs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,
    Wat leuk dat je gastdesigner bent! Gefeliciteerd! Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh my goodness what a darling card and that image is so adorable! Thanks so much for joining us at WOCC!
    Hugs~ Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je gast-DT-membership! Deze kaart bewijst ook maar weer eens wat een beauties jij maakt!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo schattig en prachtig ingekleurd!!! En inderdaad, een stempel om verliefd op te zijn.

    Proficiat met je gast-DT-membership!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Your work is stunning....love your blog! Became a follower!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Chantal , gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn en je kaartjes zijn dan ook geweldig !!!

    groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtige kerstkaart, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal