Followers

dinsdag 1 november 2011

My first X-mas card ever...


Hoi allemaal,

Allereerst weer bedankt voor jullie overweldigende reacties op mijn vorige kaarten en creaties! Ik ben zo overdonderd en wordt er gewoon verlegen van! Heel lief!!!

Ik wil jullie dit keer graag mijn allereerste kerstkaart ooit zien. Wellicht weten sommigen van jullie dit al of het is je wellicht opgevallen.... ik maak eigenlijk nooit kerstkaarten. Maar een hobbyvriendin van mij heeft mij uitgedaagd om er toch eens een te maken! Ze heeft mij een kit gegeven met wat scrappapier, een gestempelde Magnolia en Chantal: ga maar kleuren en wat moois maken. Ik moet zeggen.... Ik vond het onwijs leuk om te doen en daarom: Marga, nog heel erg bedankt meis dat je mij hebt uitgedaagd hierin. Dit smaakt zeker naar meer!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges (ik was helaas te laat met inleveren voor een DT-poging...) :
Wild Orchid Craft challenge - Santa Claus is coming to town!
Just Magnolia challenge - Christmas is coming
Magnoliacardschallenge - Kerst
Allways something creative challenge - Es muss funkeln

Gebruikte materialen: Tsja, dit is een lastige, want ik heb dus die kit gekregen. Papier weet ik dus niet...
Magnolia stempel Tilda op kerstbal, Magnolia doohickey leaves, lint, Wild Orchid Craft roosjes en blossom, Stickers, distress inkt pine needles, copic markers en voor de nummers weer een close-up:


Ik heb ook nog een ander kaartje afgemaakt vanavond, maar kan ik helaas nog niet plaatsen... Dit doe ik z.s.m. als het kan!

Lieve groetjes en welterusten!
Chantal

30 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig. Dusse, je mag van mij nog meer kerstkaartjes gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal,deze is zoooooooo mooi gemaakt.Mijn complimenten hoor en ik hoop zeker dat je er meer zult maken, zooooooooo mooi.Lieve groetjesssss van Marga en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Chantal, dit is echt een schitterende kaart!
    Ik vind kerstkaarten maken altijd leuk, maar weet waar je aan begint, want zulke mooie kaarten wil iedereen wel ontvangen.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    inderdaad,nu je het zegt, je maakt nooit kerstkaartjes. Maar de eerste is supermooi geworden! Mijn complimenten hoor!
    Fijne dag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel mooi kerstkaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    als dit je eerste kerstkaart is!! Super gewoon, kon natuurlijk niet anders, want je kaartjes zijn altijd te gek...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit smaakt naar minimaal een tweede kerstkaart om te tonen...prachtig gemaakt Chantal. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Chantal. Vanaf nu dus gewoon vaker doen.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is gorgeous! I really love it!
    Thank you for playing along with us at allways something creative!
    hope you'll join us again soon
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt!!! Dus uuhh kom maar op met al die kerstkaartjes, leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwwww ik val hier bijna van mijn stoel
    Chantal die een kerstkaart heeft gemaakt:)
    en wat voor Eèn.....hij is schitterend!!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal! het is een prachrige kerstkaart geworden!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, mooi en een echt kerstkaartje! leuke stempel enne ik zie de andere kerstkaartjes graag komen hoor!
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart.
    Ben benieuwd naar je volgende kerstkaarten.

    Groetjes sylvia.0

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke kerstkaart en wat is tilda prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een superleuke kerstkaart chantal, en ik snap je helemaal hoor , een kerstkaart maken is ook niet mijn favoriete klusje. maar ja
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart zeg, zo kleurig, zo mooi ingekleurd, prachtig. groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow Chantal what a gorgeous card, the Tilda is beautifully coloured...thanks for joining in with our Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal

    wowwwwwwww die is zekers heel mooi geworden op naar je volgende kertskaart ben heel benieuwd

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heej chantal.

    ik had meteen zo iets toen ik het kaartje zag van wow die is leuk geworden !! nou je mag gerust meer kerstkaarten maken hoor ze zien er schitterend uit.
    bedankt voor het meespelen in onze challenge.

    groetjes celine van www.magnoliachardschallenge.bogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart Chantal, netjes afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supergave kaart.
    Nou dit blijft dan ook vast niet bij de laatste kerstkaart, toch???
    En zijn jullie nog naar de krea doe geweest?
    Ben erg nieuwsgierig, wat je ervan vond.
    Ik vind je blog lay out een schatje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart weer meis!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Chantal,

    Super gemaakt hoor je eerste kerstkaart. Ik hoop dat ik er nog heel veel zie verschijnen. Goeie tip van Marga ...

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. so viele liebevolle Details,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei allways something creative, best regards SallyB.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow, it looks really cute, wonderfull christmas colours and card.
    Thanks for playing with us at ASC.
    hugs Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card but sadly does not qualify for the WOC challenge, our rules state no more than 3 challenges may be combined

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben via via op je blog gekomen. Wat een mooie magnolia op die kerstbal. Leuk blog heb je. Kom zeker nog eens langs.xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal