Followers

zondag 3 juli 2011

Waiting for Edwin... then go to a party!


Goedemorgen lieve bloggers,
Goodmorning dear bloggers,

Gisteren heb ik weer een aantal copic markers aangeschaft... Ik kon het toch niet laten, want ja: net die ene kleur had ik niet en wilde ik toch hebben. Wat kun je toch hebberig worden hi hi hi. Daarnaast 's avonds direct aan de slag gegaan met een kaartje, want ik wilde al een tijdje het Maja-design live in the country gebruiken en nu is het dan eindelijk ervan gekomen. Ik vind die bloemetjes en kleurtjes zo lief!

Yesterda I bought some new copics... I could not let it go, because... just that one colour I did not have, but wanted to have it hi hi . I was a bit greedy... I wanted to use the Maja design paper Live at the country for a while and now finally I used it. I love those little flowers and the colours are so sweet!

Ik heb de stempel van Dining Tilda gebruikt in combinatie met het muurtje van Magnolia uit de laatste serie. Tilda wacht all dressed up op haar Edwin om vervolgens naar een chique feestje te gaan (zo zie ik het in ieder geval voor mij hi hi)

I used the stamp of Dining Tilda in combination with the brick wall of the latest Magnolia series. Tilda all dressed up waiting for her Edwin to go to a chic party (so I see this card hi hi)

Met deze kaart wil ik natuurlijk weer graag meedoen aan een aantal challenges:
With this card I woul like to participate to the following challenges:
1. Create 4 fun challenge juli - sketch
2. Just Magnolia challenge week 113 - anything goes with an option of shabby chic
3. Wild Orchid Challenge 26 - shabby chic friendship

Gebruikte materialen/used materials:
Bazzil Cardstock, Maja design papier Live at the country, Cheery Lynn stans doiy, lace, ribbon, brad, copic markers, pearlpen, Wild orchid flowers & roses, Marianne design tekststempel

Tot de volgende keer en nog een fijne zondag gewenst!
CU next time and have a nice Sunday!

Lieve groetjes, Chantal
Hugs, Chantal

21 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Chantal, het papier van Maja Design vind ik ook helemaal te gek.Succes met de challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Preachtige kaart Chantal! en succes met de challenges.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAllo Chantal, wat een mooie kaart,prachtig papier
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, super mooi papier en leuke afbeelding zo op het muurtje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    Dat is weer een heel mooi kaartje
    Ik ben ook helemaal weg van het maja papier.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Chantal! Volgens mij zit ze idd te wachten op Edwin, hihi.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi papier en kaartje Chantal, copics koop je net zolang totdat je alle kleurtjes hebt en je dan merkt dat dan nog kleurtjes ontbreken hihi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,

    Heel mooi kaartje hoor. En supermooi ingekleurd ook. Een mooi resultaat.

    Groetjes Yvonne

    Enne... Maja Design papier is geweldig hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Chantal,
    Plaatje erg leuk mooi papier en geweldige stempel!
    Mooi ingekleurd!
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal, helaas kan ik je kaartje niet zien, dit zal wel aan mijn dongeltje liggen...
    En ja, wij hebben kraftcardstock te koop in onze online shop, hiervoor moet je naar cardstock en dan moet je bij bazzill kijken, hij staat bij de K van kraft...ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben, hihihi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, nu zie ik hem toch...super kaartje, mooie kleuren...

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje en dat papier
    vind ik ook helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart Chantal, wat doet die muurtje het mooi zeg, deze heb ik nog niet zo vaak gezien, een heel mooi geheel is dit geworden. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze is leuk chantal
    mooie kleuren
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouw Chantal, wat een bjoetie. Schitterend kaartje

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely beautiful! Love the blues.
    Thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts, Shabby Chic Friendship Challenge.

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooie kaart Chantal! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Chantal,

    Wat een prachtige kaart en super mooi papier en leuke afbeelding zo op het muurtje!

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi blauw kaartje! Prachtig papier! Geniet van je nieuwe aankopen!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is such a gorgeous card. I love the colours you've used and the image also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal