Followers

woensdag 27 juli 2011

Hiep hiep hoera!


Hoi allemaal,

Wat een lieve reacties allemaal op mijn vorige kaart! Dank jullie wel! Ik zie ook dat ik weer nieuwe volgers erbij heb gekregen...ohhh nog 5 te gaan en ik heb 100 volgers! Wat leuk dat jullie mijn kaartjes willen zien en volgen en ik waardeer dit enorm!

Vanavond heb ik deze kaart gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochter. Ze wordt volgende week 2 jaar en ik vind deze Tilda met kroontje zo toepasselijk voor haar! Ook heb ik eens ander papier gebruikt dan Maja. Ik vind dit best uitdagend, aangezien ik normaal een beetje "conservatief" met kleuren ben en niet zo uiteenspattend. Maar toch komt het heel leuk uit al mag ik het zelf zeggen hi hi. Moet het dus toch eens vaker proberen.

Zoals jullie van mij gewend zijn, doe ik ook met deze kaart een poging bij een aantal challenges en wel nu voor deze:
1. Wild Orchid Craft Challenge 28 - sketch & theme Birthday
2. Magnolia Mania challenge 18 - Ribbon or lace
3. It's a Magnolia challenge 11 - Lace and a Magnolia stamp

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock, My Minds Eye design papier Abbey Road, Magnolia stempel, Marianne Design tekststempel, kant, lint, Wild Orchid Craft roses & blossom & pin, plakparels, distress inkt antique linnen, copic markers. Ik heb de volgende nummers gebruikt:
Huid: E53,51,50,93
Haar: E35,33,31
Kleding & kroon: R35,32,21, BG02,01,000

Morgen een dagje werken en dan heerlijk drie weken vakantie! Wij gaan flink verbouwen en dan hopelijk voor eind augustus eindelijk mijn eigen hobbykamer. Ik kan niet wachten! Fijne avond nog en tot de volgende keer!

Veel liefs, Chantal

15 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje weer Chantal. En ik zie dat je weer lekker lang door bent gegaan hahaha.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Idd ook wel eens erg leuk: een kaart met ontzettend vrolijk papier! Hij spat gewoon van het scherm af, hartstikke leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje, ben dol op deze kleurtjes. Bedankt voor het meedoen met de challenge van it's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Chantal, heerlijke kleurtjes voor zo'n kleine meid.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje!! Heerlijke vrolijke kleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk roze kaart, echt iets voor een klein meisje! Super goed gelukt hoor!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker vrolijk kaartje Chantal
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtkaart Chantal leuke kleuren

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,
    Het is weer in één woord een SCHATJE !!!!!!'
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Chantal! Your card is gorgeous. I love the colours and layout. Fantastic work.
    Thanks for playing at WOC Challenge this fortnight.
    Hugs Kylie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaart chantal
    erg leuk gedaan
    enne heerljik zeg vakantie ik heb vanochtend gewerkt en moet vanavond nog morgen middag nog en dan ben ik vrij tot en vrijdag en in augusts nog 2 week dus mijn vakantie laat nog even opzich wachten hihi al heb ik er tussendoor wel lekker vrjiedagen tussen zitten.
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bedankt voor het meedoen iamc mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card Chantal, the colours are so pretty! Thanks for joining us at WOC this week x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal